الجندى للالكترونيات

اهلا بك نورت منتدى الجندى للاكترونيات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الجندى للالكترونيات

اهلا بك نورت منتدى الجندى للاكترونيات

الجندى للالكترونيات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الجندى للالكترونيات

****ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار ****

المواضيع الأخيرة

» احدث ملف قنوات كامرى وتوب فيلد 6000 و 6400 واشباهم
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 31, 2019 6:59 pm من طرف ashraf_mohamed

» الفرق بين شاشات البلازما وال LCD
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 21, 2019 5:10 pm من طرف رمضان

» اليكم دوائر بور توشيبا
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 02, 2019 6:25 am من طرف afndm

» اليكم احدث ملف قنوات كيوماكس 999 فرجن 8 ابو فلاشة
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 02, 2019 6:16 am من طرف afndm

» سوفت وملف قنوات هليوتك 2000 وايجل 2000 القديم
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالأربعاء مارس 20, 2019 3:34 pm من طرف صابرالخضرى

» سوفت اصلى هليوتك 5000 حديث
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالأربعاء مارس 20, 2019 3:30 pm من طرف صابرالخضرى

» طريقة توصيل دائرةA-V للاجهزة القديمة
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 31, 2018 12:28 pm من طرف tareksaied

» ملف قنوات ستار 888 الصينى
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالأربعاء مايو 09, 2018 2:07 pm من طرف manartvd9

» اطلب اى استفسار عن الايسيهات
من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 13, 2017 5:57 pm من طرف النمر2011

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 120 بتاريخ الجمعة يوليو 28, 2017 12:49 pm

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 5716 مساهمة في هذا المنتدى في 2262 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 1786 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو عادل جابري فمرحباً به.

2 مشترك

من حكايات القهر ( اهانات اون لاين )

السيد عبد المقصودعيسى
    السيد عبد المقصودعيسى

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) Empty من حكايات القهر ( اهانات اون لاين )

مُساهمة من طرف السيد عبد المقصودعيسى الأربعاء نوفمبر 24, 2010 4:50 am

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) 20404632sj3z

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) Show5et1

تزوجها لعده اسابيع ثم تركها كالعاده وسافر الي البلد البعيد الذي ادخر منه اموال الزواج

عقده يجدد كل عامين لهذا لا يزورها سوي كل عامين

احبها بجنون واحبته بجنون ولم لا والشوق لا يتنهي وايام البعد اكثر بكثير من ايام القرب

تجديد وراء تجديد حتي وصل عدد الاولاد الي ثلاثه ووصل عمر اكبرهم الي العاشره

في بدايه الزواج كان التواصل اسبوعيا عبر الهاتف العادي ثم انتشر الكمبيوتر فكان اول شيء فعلته عندما ارسل لها المال ان تعلمت كيف تدخل الي الانترنت لتراه وتسمعه دون ان تستخدم حواسها الاخري معه

في تلك الليله .. كعادته عندما يكون وحده في الغرفه .. يتحدث معها ..

هو : ماهو زميلي مش راجع دلوقتي قالي هايروح لواحد صاحبه ويمكن يبات عنده كتر خيره عارف انك وحشتيني اوي

هي : وانت كمان وحشتني اوي اخرتها ايه بقي بقالنا عشر سنين متجوزين شهر واحد كل سنتين

هو : يابنتي بلاش ام النكد ده دلوقتي خلينا نعيش لحظه حلوه مع بعض بقالنا كتير ماقعدناش لوحدنا سوا

هي : مانت اللي مش راضي تنزل مش كفايه عليك كده بقي ؟ انا حاسه اني ماعشتش حياتي

هو : مصممه علي النكد ؟ وانا في ايدي ايه ؟ يعني اقطع عيشي بايدي هنا وانزل مش عارف هالاقي شغل ولا لا ؟

هي : يعني تفضل حياتنا كده علي طول ؟ امال هاتتمتع بولادك امتي ؟ هاتربيهم امتي ؟ هايحسوا بحنان الاب امتي ؟

هو : يعني هما ناقصهم ايه ؟ مانا اتربيت يتيم طول عمري وما حصلش ليا حاجه

هي : هو عشان انت اتربيت يتيم يبقي تجبرهم يتربوا يتامي ؟ دول محتاجين لك .. محدش ف يهم ليه ذكريات مشتركه معاك , ساعات مش بيرضوا يردوا عليك في الموبايل ولا في النت بيقولوا لي هانتكلم معاه في ايه ؟

هو : ماهو طول ما الشركه هنا بتجدد لي العقد مش هانزل

هي : طب وانا ؟ شبابي هاعيشه امتي ؟ هو انا اتجوزتك عشان ابص عليك في النت واتحسر علي شبابي ؟

هو : مانا باقولك قربي مني وانتي مش راضيه

هي بغضب : اقرب ايه ؟ هو انت بتصدق اني بارتاح لما بنتكلم بالطريقه دي ؟ انت بس اللي بتترتاح لكن انا باتعب .. نفسيا وجسمانيا وروحيا وكل حاجه .. انت راجل ممكن ترتاح بصوره او بمكالمه تليفون لكن انا باتعب . ساعات باحس اني رخيصه اوي زي بنات الليل بتوع التليفونات . انت مش خايف حد يشوفني وانا كده ويصورني ويبتزني بالفيديوهات دي ؟

هو بصبر بدأ ينفذ : يابنتي حد مين يشوفك بس وعلي العموم لو حد شافك انا عارف انك كنتي بتعملي كده ليا وبس

هي : بس انا باتعب نفسيا وباحس بالاهانه واني مش مستفيده حاجه من الجوازه دي كلها الفلوس اللي انت بتبعتها مش مهمه عندي زي ما وجودك مهم معايا . انا محتاجه اشوفك .. لما ازهق بالليل من حياتي نخرج سوا نتمشي ولو حتي الفجر .. محتاجه اسمع صوت مفاتيحك في الباب وانا بانتظر رجوعك كل ليله .. اقفل عليا وعليك وعلي ولادنا باب شقتنا واحمد ربنا اننا مع بعض بخير

هو : انتي بتضيعي في الوقت والواد يمكن يجيي وانا تعبان . انتي عايزه ايه دلوقتي .. علي الاقل انا لسه مخلص ليكي مارحتش اتجوزت ولا صاحبت هنا بدل الواحده اتنين وعشت حياتي زي ما معظم اصحابي عاملين ومخبيين علي زوجاتهم عندك . انا بحبك ومش عايز حد غيرك ولحد ما الشركه تستغني عني خلينا نعيش اليوم بيومه بلاش نقطع رزقنا بايدينا

هي : يعني هو ربنا قالك هايرزقك عندك بس ومش هايرزقك لو رجعت لاهلك ؟ ولا عندك فيه اله وهنا فيه اله تاني ؟ استغفر الله العظيم .. يا حبيبي .. اذا كان انت ممكن يكون لك زوجه تانيه وتالته ورابعه فانا مش ممكن يكون ليا غير زوج واحد بس . اذا كان ليك غيري فانا ماليش غيرك لو مش هاخد كل حقي في الدنيا منك انت يبقي العيشه دي لازمتها ايه ؟

هو بغضب : شوفي لو هانتخانق يبقي بلاش منها المكالمه دي احسن وانا هاريحك مني ومن تعب نفسيتك وهابطل اتصل بيكي خالص وهاروح اشوف لي واحده اتجوزها واخلص نفسي وانتي بقي خليكي لما عقدي يخلص وابقي ارجع لك

تراجعت عن موقفها الذي تحاول فيه توضيح مشاعرها .. عضت علي شفتها بقوه محاوله منع دموعها ثم ابتسمت له وقالت : لا يا حبيبي انا ماقدرش استغني عنك ابدا

بعد ان انتهي من اهانتها علي النت .. اغلقت جهاز الكمبيوتر واستلقت علي فراشها تبكي حتي الصباح

السفر لفترة طويلة (صح ) ولا ( خطا )???

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) Show5et1

بدر الجندى
    بدر الجندى
    المدير العام

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) Empty رد: من حكايات القهر ( اهانات اون لاين )

مُساهمة من طرف بدر الجندى الخميس نوفمبر 25, 2010 8:16 pm

من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) Uuouo_11
    اخى الفاضل غياب رب الاسرة عموما مش مستحب
    شكرا لك
    و
    من حكايات القهر (  اهانات اون لاين  ) 52a1a710

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 6:33 am